Rainbows and smiles



Første: sneakers fra nike air. De er virkeligt fede! Især det gule stykke med lilla mønster på. De får mig til at tænke på sommer og sol. De ville passe perfekt ind i mit klædeskab, med et par højtaljede jeans og en fed t-shirt med print. Jeg kan rigtigt godt lide sammensætningen af farver.
Andet: Tilfældigt billede fra en 80'er fest, jeg fandt på nettet. Læg mærke til pigen længst til højre. Hendes kjole er fantastisk. Den er så grim, at den er fed. Retro mønstre holder altid. Den kjole på en varm sommerdag, med ballerinasko og et par fede solbriller. Gimme Gimme!
Tredje: Regnbue-knæstrømber. Farverne er rigtigt søde, og ideen er god¨. Det er bare svært at se hvad man skulle bruge til dem? Jeg tror at de ville være gode, med en enkel halvkort kjole til sommer.
Lige for tiden er mit "musthave" nok haremsbukser. De er helt vildt dejlige at have på, og så elsker jeg alt der flagrer i vinden :DDDD Jeg har 3 par. Et par i orange med en slags hvis batik på. Et par i lilla med noget retro-mønster på. Og et par helt plain røde. Jeg har dem på med en lidt for stor skjorte, tunika eller t-shirt. "Perleplade smykker" er også ret fine. Vedhænget behøver ikke at være vildt stort, det kan også bare være en lille stjerne eller lign. Jeg lavede engang et perleplade-armbånd. Jeg lavede en masse små blomster i en masse forskellige farver, og bandt dem i et armbånd. Det blev faktisk meget sødt :) - im out. Maja