There is no rules, when its about fashion!




Første: Jeg kan rigtigt godt lide "sømands" stilen, på dette billede.
Det er sødt med knapperne, og bæltet i taljen. Hendes hår
er også rigtigt fint!
Andet: Kate Hudson's kjole er rigtigt sød. Formen er helt fantastisk,
og så ville det være super sødt med et par enkle
nylon-strømpebukser og ballerinasko eller gladiatorsandaler under!
Tredje: En sød harajukupige. Jeg kan rigtigt godt lide hendes ærmer,
og hendes tee. Det er fint, at hun ikke har makeup på til sådan et
"vildt" look. Hendes smil er det sødeste, syntes jeg :i
Her til sommer skal jeg have fat i en fantastisk buksedragt, ballerinasko, en sløjfe til håret, måske nogle gladiatorsandaler, en lille lys cowboy jakke, og nogle højtaljede shorts! Jeg satser virkeligt på at det bliver en varm sommer. København er så dejlig på en varm sommerdag, med alle de glade mennesker på fx. strøget. Dér blandt andre mennesker, finder jeg meget inspiration til min stil, og mit hår! -majaaa