Random pictures






Første: Mit værelse på en (meget) ordentlig dag. Jeg elsker virkeligt sofaen, og marylin monroe- plakaten! Farverne matcher godt, på en wierd måde.

Andet: Det her billede blev taget like kl. 3 om natten til en sleepover. Det er min veninde der prøver at sove, men jeg blitzer hende op i hovedet hele natten.

Tredje: Aah, elsker det her billede. Jeg ved godt det er rystet, men farverne siger bare et eller andet. Det var en rigtig forårsdag! Det er mig i de lilla gemasher, og min veninde Jospehine i venstre side. Man kan desværre ikke se så meget af hende.

Fjerde: ahahahah, jeg elsker også det her billede. Hver gang jeg ser det så flækker jeg af grin. Det er min veninde Carla, som jeg fotograferede meget tilfældigt. Vi havde en utroligt hyggelig dag. Håber ikke at hun bliver sur over at jeg lagde dette her billede af hende ind..

Femte: Hello gloomy bear! aah, its su cute. im in love with a gloomy bear :i